🔄 Reklamace
Vaše spokojenost je pro mě stejně důležitá jako péče, kterou vkládám do každého výrobku.
Pokud by se přesto něco nepovedlo, zde najdete vše potřebné k vrácení nebo reklamaci zboží.
Způsoby podání reklamace:
E-mailem
Napište nám na reklamace@stripkynehy.cz. Uveďte popis závady, číslo objednávky a přiložte fotografie vadného zboží.Reklamační formulář
Vyplňte náš reklamační formulář, vytiskněte jej a přiložte k zásilce se zbožím.Přes zákaznický účet
Jste-li registrovaný zákazník, přihlaste se do svého účtu a přejděte do sekce "Reklamace". Zde můžete reklamaci pohodlně zadat, sledovat její stav a přidat související dokumenty.
Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:
Šárka Václavíková
Václavská 351
Písek 39701
Česká republika
Lhůta pro vyřízení reklamace
Reklamaci vyřídím nejpozději do 30 kalendářních dnů od jejího přijetí.
O každém kroku vás budu informovat e-mailem.
Pokud bude reklamace uznána, domluvím se s vámi na dalším postupu – opravě, výměně zboží, nebo vrácení peněz.
Náklady na dopravu
V případě oprávněné reklamace vám uhradím náklady na dopravu zpět k nám (dle výše doložených nákladů nebo dle domluvy).
V případě neoprávněné reklamace si zákazník hradí zpětné zaslání zboží sám.